-TINA-

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!
ja nu är det snart jul " igen "   Jag taggar som fan. Men jag kommer säkert inte få allt jag vill ha ,heheh, Jag vill ha en ny mobil,playstation3,ny tv. ny soffa. jajja å massa fler saker. men vi få ju se vad "TOMTEN" kommer med hahhahaha.
Nyår kommer bli skit bra :) Hoppas jag i alla fal.vi får väll se ;) hihih



Gu vad jag är suuuuurrrr för andra avenyn har jul uppehåll ;(
den serien är ju sjukt bra :D


Jag sitter å kollar lite på
WWW.facebook.se Och WWW.kamrat.se

Jag ska ju få börja i en ny skola efter jul :)
Förr jag trivdes inte i Artedi skolan. ajjaa men hur som hellst ska de bli kul.....


Jag ska gå och duscha å sen typ sova så man är lite pigg i morrn. Ska ju julbaka å så med mamma :D
Sen när pappa kommer hem från jobbet ska vi he in julgranen typ :D hihihih

VI hörs :*TinamarialivGRANberg

PussOchKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0